MEEST GESTELDE VRAGEN

In de meeste gevallen krijg je je bestelling – indien voor 17u besteld tijdens weekdagen – al de volgende dag geleverd.
Het kan echter zijn dat door omstandigheden je levering met een dag vertraagd is.
Indien je je pakje niet meteen de volgende dag ontvangt, kijk even de tracking email na om meer info van de actuele status te bekomen.

Als je vragen hebt rond leveringen of al enige tijd op een pakje wacht, geef ons een seintje via het contactformulier, zodat we dit verder kunnen onderzoeken.

Als je ingelogd bent, kan je de status van een lopende bestelling raadplegen onder het menu “bestellingen”.

Om een factuur van je bestelling op te vragen, log je even in op het account via dewelke je de bestelling hebt geplaatst. Vervolgens ga je naar ‘Bestellingen’ waar je je factuur kan terugvinden en downloaden.

Jammer dat je een product wil retourneren. Je kan dit doen door het pakket terug te sturen via Bpost of een andere partij naar:

Nomu.be
Steenweg op zemstbos 5
1980 Zemst

Neem zeker ook even contact met ons op, zodat we samen eventueel een oplossing kunnen zoeken.

[form id="7572" /]