MEEST GESTELDE VRAGEN

In de meeste gevallen krijg je je bestelling – indien voor 17u besteld tijdens weekdagen – al de volgende dag geleverd.
Het kan echter zijn dat door omstandigheden je levering met een dag vertraagd is.
Indien je je pakje niet meteen de volgende dag ontvangt, kijk even de tracking email na om meer info van de actuele status te bekomen.

Als je vragen hebt rond leveringen of al enige tijd op een pakje wacht, geef ons een seintje via het contactformulier, zodat we dit verder kunnen onderzoeken.

Als je ingelogd bent, kan je de status van een lopende bestelling raadplegen onder het menu “bestellingen”.

Om een factuur van je bestelling op te vragen, log je even in op het account via dewelke je de bestelling hebt geplaatst. Vervolgens ga je naar ‘Bestellingen’ waar je je factuur kan terugvinden en downloaden.

Je kan je aankoop eenvoudig terugsturen naar: Nomu.be – steenweg op zemstbos 5 – 1980 Zemst.
Stuur de goederen terug in een daarvoor voorziene verpakking, met het nodige beschermingsmateriaal, om eventuele schade te voorkomen.

Je kan terugsturen met Bpost, PostNL, DPD of een andere koerierdienst. We aanvaarden retours tot 14 dagen na aankoop. Voorwaarde is uiteraard dat de producten niet gebruikt of reeds (deels) geconsumeerd zijn.

CONTACTEER ONS